Doprava & platba

 

Kdy a jak vám zboží doručíme?

Všechny Vaše objednávky doručí Zásilkovna nebo PPL a také je možné si je zdarma vyzvednout na našem výdejním místě v centru Prahy. Naše zboží se snažíme mít stále skladem, proto pokud není uvedeno jinak, vaše balíčky odesíláme ihned po uhrazení objednávky, nejdéle však do druhého pracovního dne. Faktura vám dorazí online po převzetí Vaší objednávky.

 

Možnosti dopravy

při objednávce   do 1200,-Kč při objednávce nad 1200,-Kč
Osobní odběr Po domuvě zdarma zdarma
Zásilkovna Z-point ČR 1-3 pracovní dny 85 Kč zdarma
Zásilkovnou na vaši adresu ČR 1-3 pracovní dny 100 Kč 100 Kč
Zásilkovna Z-point SK 3-10 pracovní dny 100 Kč zdarma
Zásilkovnou na vaši adresu SK 3-10 pracovní dny 145 Kč 145 Kč
PPL - Balík do ruky ČR
1-3 pracovní dny 110 Kč 110 Kč
PPL - Balík do ruky SK 3-10 pracovní dny 250 Kč 250 Kč

 

Všechny objednávky v ČR a SK nad 1200 Kč mají dopravu ZDARMA (*Zásilkovna Z-point).

 

Možnosti platby

Hotově při osobním odběru
Platba kartou při osobním odběru nebo při objednávce online na e-shopu
Převodem při objednávce online na e-shopu
Platba Apple Pay při objednávce online na e-shopu
Platba Google Pay při objednávce online na e-shopu
Dobírkou při objednávce online na e-shopu

 

Balení

Vaše objednávka bude pečlivě zabalena tak, aby Vám dělala radost už ve chvíli, kdy se vám dostane do rukou. Naší snahou je prvořadě, co nejméně zatěžovat životní prostředí, a tak obalový materiál upcyklujeme a používáme obaly opakovaně. Pokud máte zájem o dárkové balení do neupcyklovaných krabic/materiálů stačí si přidat do nákupního košíku dárkovou krabičku a vložit poznámku do objednávky.

Kam zaslat zboží zpět a jak?

Nenaplnil Váš balíček se zbožím očekávání, nebo se Vám zboží prostě nelíbí? Nic se neděje. Máte celé dva týdny na výměnu zboží, či vrácení peněz v plné výši a to bez udání důvodu. Podmínkou je, že zboží vrátíte zpět v původním stavu, tedy neotevřené, nenošené, neprané, neochutnané :) . Zboží pečlivě zabalte, aby se přepravou nepoškodilo a zašlete nám ho zpět. Do balíčku nezapomeňte přiložit tyto údaje: jméno a příjmení, číslo objednávky, důvod vrácení produktu, e-mail a telefon. Můžete využít náš formulář pro vrácení zboží. Informace nám zašlete na email info@vepez.cz. Pro podrobnější informace mrkněte do obchodních podmínek.

Přišlo Vám zboží s vadou? To nás velmi mrzí. Napiště nám to prosím na email info@vepez.cz. Najdeme společně řešení. Pokud zboží chcete vrátit/vyměnit, pečlivě jej zabalte, aby se přepravou nepoškodilo a zašlete nám ho prosím zpět. Nezapomeňte do zásilky vložit vyplněný reklamační formulář.

Zpět do obchodu