Doprava & platba
Kdy a jak vám zboží doručíme?
Všechny Vaše objednávky doručí Zásilkovna a také je možné si je zdarma vyzvednout na naší prodejně. Naše zboží se snažíme mít stále skladem, proto pokud není uvedeno jinak, tak vaše balíčky odesíláme ihned po uhrazení objednávky nejdéle však do druhého pracovního dne. Faktura vám dorazí online po odeslání balíčku.
Možnosti dopravy
při objednávce do 1200,-Kč | při objednávce nad 1200,-Kč | ||
Zásilkovna Z-point ČR | 1-3 pracovní dny | 85 Kč | zdarma |
Zásilkovnou na vaši adresu ČR | 1-3 pracovní dny | 100 Kč | zdarma |
Zásilkovna Z-point SK | 3-10 pracovní dny | 100 Kč | 100 Kč |
Zásilkovnou na vaši adresu SK | 3-10 pracovní dny | 145 Kč | 145 Kč |
Osobní odběr na prodejně | Ihned k dispozici | zdarma | zdarma |
Všechny objednávky v ČR nad 1200 Kč mají dopravu ZDARMA.
Možnosti platby
Hotově | při osobním odběru |
Platba kartou | při osobním odběru, nebo při objednávce online na e-shopu |
Převodem | při objednávce online na e-shopu |
Platba Apple Pay | při objednávce online na e-shopu |
Dobírkou | při objednávce online na e-shopu |
Balení
Naše zboží je pečlivě a s láskou baleno tak, aby Vám objednávka dělala radost už ve chvíli, co se vám dostane do rukou. Naší snahou je prvořadě co nejméně zatěžovat životní prostředí a tak obalový materiál upcyklujeme a používáme obaly opakovaně. Netýká se však dárkových balíčků zasílaných přímo obdarovanému, nebo pokud nám vložíte poznámku do Vaší objednávky.
Kam zaslat zboží zpět a jak?
Nenaplnil Váš balíček se zbožím očekávání, nebo se Vám zboží prostě nelíbí? Nic se neděje. Máte celé dva týdny na výměnu zboží, či vrácení peněz v plné výši, a to bez udání důvodu. Podmínkou je, že zboží vrátíte zpět v původním stavu, tedy neotevřené, nenošené, neprané, neochutnané :) . Zboží pečlivě zabalte, aby se přepravou nepoškodilo a zašlete nám ho zpět. Do balíčku nezapomeňte přiložit tyto údaje: jméno a příjmení, číslo objednávky, důvod vrácení produktu, e-mail a telefon. Můžete využít náš formulář pro vrácení zboží. Informace nám zašlete na email info@vepez.cz. Pro podrobnější informace mrkněte do obchodních podmínek.
Přišlo Vám zboží s vadou? Napiště nám to prosím na email info@vepez.cz. Zboží pečlivě zabalte, aby se přepravou více nepoškodilo a zašlete nám ho zpět. Nezapomeňte do zásilky vložit vyplněný reklamační formulář.